Komplexní příprava DM akce za skvělé ceny

I v době on-line komunikace patří klasický direct mail k nejefektivnějším nástrojům získávání nových klientů.

 

 Mezi důležité faktory pro dosažení nejlepších výsledků  patří: 

  1. přesné zacílení požadované skupiny
  2. aktuálnost dat
  3. vysoká doručitelnost
  4. kvalitní provedení samotného direct mailu
     

V případě využití našich databází máte již první tři body splněny a můžete se soustředit na přípravu podkladů pro direct mail:

  1. návrh obálky
  2. návrh dopisu 
  3. návrh prospektu
     

Všechny další činnosti od tisku dokumentů, prospektů a obálek, skládání dopisů včetně vkládání příloh eventuálně odpovědních kartiček do obálek, následně třídění dopisů do svazků a svazkování pro hromadné podání na poštu (podmínka pro získání slevy na poštovném) je již součástí naší služby.

 

Podmínkou je minimálně 500 adres pro rozesílku. Celkový počet adres není omezen.

 

Co vše obsahuje standardní příprava rozesílky:

  1. tisk dopisu (při dodání tiskového PDF)
  2. příprava a potisk obálky (např. logo firmy)
  3. personifikace včetně např. oslovení v pátém pádě - vokativ
  4. kompletace obálky a rozeslání

Homologace dat

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.